amandas-smycken

Alla inlägg under juli 2010

Av Amanda - 12 juli 2010 08:17

idag åker jag till grekland! vi lyfter kl. 18, men bilfärden mot göteborg startar om en dryg timme. Först ska vi äta frukost och packa in väskorna i bilen.


I göteborg ska vi hälsa på gustavs kära bror och hans kära flickvän :) där ska vi hjälpa till att bära upp flyttlådor, tv och cykel till lägenheten - ett äventyr i sig.

Sen blir det nog god mat där med, kan jag tro.


Ja, det här kan inte bli mer än en bra dag. En bra dag som är en början på en bra vecka :)


Ha det så bra här hemma.


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


  

Av Amanda - 11 juli 2010 14:44

Nu finns de nya smyckena ute på hemsidan.

Ta en titt där vett ja´:  www.amandassmycken.se


Kolla in de nya söta flickorna på hemsidan med. De små askarna har jag pillat ihop själv - riktigt mysigt :)


Dagens Smycke är Gulliga Ulla. "Gulliga Ulla är solstrålen själv där hon står i sin gula klänning och sprider glädje till nära & kära.".


 



Må så gott

/ Amanda


Amandas Smycken


www.amandassmycken.se

 

Av Amanda - 11 juli 2010 11:30

   Nu är det riktig sommarvärme ute. Nästan för varmt, men så ska man inte säga. Mycket svalare lär det ju inte bli heller - inte för min och Gustavs del i alla fall. Imorgon åker vi till Grekland. Vi ska till ön Lefkas, och det ser ut att vara ett mysigt ställe.


Vi bokade resan i onsdags och det ska bli härligt att komma iväg och sola och bada i havet & poolen - såklart!


Mitt upp i packningen kom jag på att jag skulle uppdatera min hemsida, vilket jag håller på med nu. Packningen är mer eller mindre färdig för min del, bara Gustavs kvar.


Jag kommer hem lagom till utställnings- & försäljningsveckan i Apladalen v. 29. Jag, tillsammans med mamma och pappa och våra grannar som driver Drömboden ihop, börjar vår vecka i marknadsstugan i Apladalen måndagen den 19 juli och stannar till söndagen den 25 juli. Då är Du hjärtligt välkommen!


Nu ska jag fortsätta med hemsidan. sen kolla igenom packningen igen och sen är det nära :)


Må så gott i sommarvärmen.

/ Amanda


Amandas Smycken

www.amandassmycken.se



Ovido - Quiz & Flashcards