amandas-smycken

Alla inlägg under november 2010

Av Amanda - 16 november 2010 17:02

Nu känner jag mig klar med uppdateringen av hemsidan. Det är mer jobb med att lägga in bilder osv. än man kan tro, men rätt snabbt går det ändå.


Nya bilder finns alltså på hemsidan för beskådning. Idag är det dessutom bara 38 dagar kvar till julafton, vilket betyder att det är hög tid att börja tänka på julklappar till nära och kära! Kanske ska ett smycke slås in i ett paket, under granen.


Kvar på dagens "att göra"-lista står "STÄDNING AV PÄRLRUM". Jaha, bara att ta tag i det antar jag. Det är ju inte lika plågsamt att städa bland alla mina ögonstenar, som att städa bland alla dammråttor på rummet ...


Sen blir det till att ladda inför julmarknaden i Tånnö, den 26-27 November. Då vill det till att jag är på topp - välkomna dit!


Dagens smycke är ett långt och snyggt halsband med en berlock där der står "Bara en som du.". Mer info finns på hemsidan.

 


/ Amanda


Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


 

Av Amanda - 14 november 2010 19:33

Tänka sig, idag är det bara 40 dagar kvar till julafton. Tiden går så fort!

Lite snö har vi fått, men den har hunnit försvinna. Jag tror och hoppas att det kommer mer!


Nu har marknaderna dragit igång. Jag har varit på en julmarknad och två höstmarknader, hittills. Framför mig väntar två julmarknader 

- en den 26-27 november i Tånnö, utanför Värnamo,

och

- den andra den 5 december i Apladalen i Värnamo.


Det ska bli mysig och kul - välkommen dit!


I studiepauserna om dagarna så håller jag på att uppdatera hemsidan. Än så länge ligger nya smycken ute på hemsidan, men jag har inte hunnit skriva dit information om smyckena - MEN det kommer! :)

Målet är att det är klart den här veckan så att omvärlden med lugn och ro kan börja titta på tänkbara julklappar, hos Amandas Smycken.


Må så gott.


/ Amanda


Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

 


Ovido - Quiz & Flashcards