amandas-smycken

Alla inlägg under mars 2010

Av Amanda - 28 mars 2010 14:20

Nu finns det även möjlighet att beställa namnsmycken i 925 silver!

Silversmycken har bättre hållbarhet, och blir extra exklusivt - vilket passar utmärkt till presenter.


Inte minst passar mina smycken bra till student- och konfirmationspresenter, nu när det nalkas vår och allt!


Jag gjorde en beställning på silvertags i fredags, och väntar den leveransen i nästa vecka.


Kolla min hemsida, och hör av dig om det är något du vill beställa :)

www.amandassmycken.se.


Må så gott


/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


  

Av Amanda - 14 mars 2010 18:09

Så  var det söndag igen, men den här helgen har varit så bra :)

Det började med att Gustav kom hem i fredags. Fredagskvällen spenderade vi hos några kompisar, där vi sjöng singstar, åt mat och pratade. Riktigt trevligt var det.


Lördagen spenderade vi i jönköping. Vi gick på IKEA och a6, och på kvällen var vi på Buddy-Holly-musikalen - helt fantastiskt!

Det blev en heldag, men roligt var det.


Idag åkte Gustav till stockholm igen, och jag satte mig med min hemsida. Jag hade fortfarande saker att lägga till där, men NU är jag klar med den. Det tar lång tid att uppdatera hemsidan, men det är värt tiden.

Kolla in mina nya smycken, vett ja´:  www.amandassmycken.se.


Imorgon är det skola igen. Det känns faktiskt inte så farligt - känns som jag har läget under kontroll. Jag lämnade in mitt projektarbete för några veckor sedan, så det kan jag släppa nu, vilket = mer tid till annat!

Det kommer att gå fort fram till påsk nu, och fram tills dess har vi en del arbeten som skall vara klara, men som sagt - jag har nog läget under kontroll.


Nu när de nya, fina smyckena är ute på hemsidan så tänkte jag dela med mig av ett smakprov. Dagens smycke är ett snyggt halsband med ett dominerande hänge. Hänget består av en blank metallbricka med texten "det är tron på dig själv som får dig att lyckas", som jag har stansat in. På brickan sitter en vit sötvattenpärla, och över brickan hänger ett hjärta i silverpläterad tråd.

  


Det finns många nya smycken ute på hemsidan - det är värt ett besök.


Må så gott

/ Amanda


Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Av Amanda - 8 mars 2010 19:01

Nu är det allt slut på ledigheten. Sedan v.7 har jag mer eller mindre varit ledig från skolan, eller ja - jag har haft arbete med mig hem. Men, det är sådant som passar mig bäst, och jag har fått en hel del gjort faktiskt.


Beställningarna på smycken från pärlpartyna är klara nu, och då är det dags att sätta igång med nya skapelser - och testa mina nya idéer.

Det har blivit en hel del smycken bara under gårdagen och idag. Jag började fotografera smycken för att sedan lägga ut på hemsidan (www.amandassmycken.se), MEN batteriet i kameran dog!


Kameran lade av just när pappa hade hjälp mig att ställa in rätt vinkel på stativet - typiskt. Jaja, det är bara att vänta, för den som väntar på något gott... :)


Ja, det har som sagt blivit många nya smycken de senaste dagarna. Härligt med lite nytt på hemsidan och ännu härligare med nya och mysiga idéer, och en gnutta vårkänsla :)

ljust och färgglatt är det som inspirerar mig mest just nu, därav de färgglada flickorna som ni kan se på min hemsida inom kort! :)


Medan jag väntar på att batteriet till kameran skall ladda, kolla jag på nya pärlor att köpa in. Jag har föresten investerat i nya bokstavs- och sifferstansar. De är mindre än de tidigare och blir verkligen superbra! Riktigt nöjd :)


Vid halv 8 börjar tv-kvällen, dvs. "halv 8 hos mig", "familjen annorlunda" (!) och "svenska hollywoodfruar" :)


Jag återkommer när de nya smyckena är ute på hemsidan!



Må så gott.


/ Amanda


Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards