amandas-smycken

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

helgens äventyr & dagens smycke

Av Amanda - 14 mars 2010 18:09

Så  var det söndag igen, men den här helgen har varit så bra :)

Det började med att Gustav kom hem i fredags. Fredagskvällen spenderade vi hos några kompisar, där vi sjöng singstar, åt mat och pratade. Riktigt trevligt var det.


Lördagen spenderade vi i jönköping. Vi gick på IKEA och a6, och på kvällen var vi på Buddy-Holly-musikalen - helt fantastiskt!

Det blev en heldag, men roligt var det.


Idag åkte Gustav till stockholm igen, och jag satte mig med min hemsida. Jag hade fortfarande saker att lägga till där, men NU är jag klar med den. Det tar lång tid att uppdatera hemsidan, men det är värt tiden.

Kolla in mina nya smycken, vett ja´:  www.amandassmycken.se.


Imorgon är det skola igen. Det känns faktiskt inte så farligt - känns som jag har läget under kontroll. Jag lämnade in mitt projektarbete för några veckor sedan, så det kan jag släppa nu, vilket = mer tid till annat!

Det kommer att gå fort fram till påsk nu, och fram tills dess har vi en del arbeten som skall vara klara, men som sagt - jag har nog läget under kontroll.


Nu när de nya, fina smyckena är ute på hemsidan så tänkte jag dela med mig av ett smakprov. Dagens smycke är ett snyggt halsband med ett dominerande hänge. Hänget består av en blank metallbricka med texten "det är tron på dig själv som får dig att lyckas", som jag har stansat in. På brickan sitter en vit sötvattenpärla, och över brickan hänger ett hjärta i silverpläterad tråd.

  


Det finns många nya smycken ute på hemsidan - det är värt ett besök.


Må så gott

/ Amanda


Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

 
 
Camilla.

Camilla.

16 mars 2010 21:16

Så himla himla fint :) Lånade den fina till bloggen!

http://camillanorback.blogg.se

 
Berit

Berit

21 mars 2010 11:26

Hej Amanda. Var också på Ikea i lördags så nu är det mycket pysslande med att få ihop alla möbler. Du är välkommen den 19 april kl 19:00 till mig på Penseldraget i Bredaryd - (träff med Glada hantverkare)Vill gärna prata med dig om hemsida ocksa. Som du kanske ser är aktiviteten inte så hög på min sida.

http://www.penseldraget.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 2 december 2010 20:24

Då var första salstentan gjord idag. Visst har det varit spänt inför tentan, men nog mestadels för att det var just den första salstentan - den förra var en hemtenta. MEN jag kom på (!) att salstenta ju faktiskt är som ett helt vanligt prov, bara lit...

Av Amanda - 16 november 2010 17:02


Nu känner jag mig klar med uppdateringen av hemsidan. Det är mer jobb med att lägga in bilder osv. än man kan tro, men rätt snabbt går det ändå.   Nya bilder finns alltså på hemsidan för beskådning. Idag är det dessutom bara 38 dagar kvar till ju...

Av Amanda - 14 november 2010 19:33

Tänka sig, idag är det bara 40 dagar kvar till julafton. Tiden går så fort! Lite snö har vi fått, men den har hunnit försvinna. Jag tror och hoppas att det kommer mer!   Nu har marknaderna dragit igång. Jag har varit på en julmarknad och två hö...

Av Amanda - 7 oktober 2010 18:40

Ja, som student är det fullt upp och mycket tid ägnas åt studierna. av den anledningen har jag inte skrivit här på bloggen på ett bra tag nu.   Min kära svärmor antydde att uppdateringen här är dålig, och det har hon helt rätt i! Men nu är jag ig...

Av Amanda - 1 augusti 2010 17:26

ojoj, nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. Varför? Jo, kanske har det att göra med att jag helt enkelt har haft fullt upp.    Greklandsresan med Gustav var fantastisk. Det var ett bra hotell, fin miljö, bra mat och den bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards