amandas-smycken

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

nya smycken på hemsidan!

Av Amanda - 16 november 2010 17:02

Nu känner jag mig klar med uppdateringen av hemsidan. Det är mer jobb med att lägga in bilder osv. än man kan tro, men rätt snabbt går det ändå.


Nya bilder finns alltså på hemsidan för beskådning. Idag är det dessutom bara 38 dagar kvar till julafton, vilket betyder att det är hög tid att börja tänka på julklappar till nära och kära! Kanske ska ett smycke slås in i ett paket, under granen.


Kvar på dagens "att göra"-lista står "STÄDNING AV PÄRLRUM". Jaha, bara att ta tag i det antar jag. Det är ju inte lika plågsamt att städa bland alla mina ögonstenar, som att städa bland alla dammråttor på rummet ...


Sen blir det till att ladda inför julmarknaden i Tånnö, den 26-27 November. Då vill det till att jag är på topp - välkomna dit!


Dagens smycke är ett långt och snyggt halsband med en berlock där der står "Bara en som du.". Mer info finns på hemsidan.

 


/ Amanda


Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


 

 
 
Ingen bild

Berit

1 december 2010 18:55

Hallå min skrutta ! Hoppas allt är bra med dig saknar dig. Men jag har fått i hop en låda tyger till dig. Ska ut till stationen i morgon kväll så jag tar med den till dig.Du kanske kommer dit också annars kör ja hem den. Dina sidor är jätte mysiga för att inte tala om smyckena mmm. Ha det gött kramar Beijan o Jojo

Amanda

2 december 2010 20:36

Hej :) Jag saknar dig och jojo också! Ni är för goa ni! Vad du är bra berit - och tack. Jag kanske tar en tur förbi stationen imorgon, vill och kan du så får du gärna hämta upp mig. roligare att gå ihop med någon. Nu laddar jag inför julmarknaden i apladalen, sen är det nog dags för lite julledigt för min del. :) (blandade känslor, men massvis med tid för PYSSEL!)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 2 december 2010 20:24

Då var första salstentan gjord idag. Visst har det varit spänt inför tentan, men nog mestadels för att det var just den första salstentan - den förra var en hemtenta. MEN jag kom på (!) att salstenta ju faktiskt är som ett helt vanligt prov, bara lit...

Av Amanda - 14 november 2010 19:33

Tänka sig, idag är det bara 40 dagar kvar till julafton. Tiden går så fort! Lite snö har vi fått, men den har hunnit försvinna. Jag tror och hoppas att det kommer mer!   Nu har marknaderna dragit igång. Jag har varit på en julmarknad och två hö...

Av Amanda - 7 oktober 2010 18:40

Ja, som student är det fullt upp och mycket tid ägnas åt studierna. av den anledningen har jag inte skrivit här på bloggen på ett bra tag nu.   Min kära svärmor antydde att uppdateringen här är dålig, och det har hon helt rätt i! Men nu är jag ig...

Av Amanda - 1 augusti 2010 17:26

ojoj, nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. Varför? Jo, kanske har det att göra med att jag helt enkelt har haft fullt upp.    Greklandsresan med Gustav var fantastisk. Det var ett bra hotell, fin miljö, bra mat och den bäst...

Av Amanda - 12 juli 2010 08:17

idag åker jag till grekland! vi lyfter kl. 18, men bilfärden mot göteborg startar om en dryg timme. Först ska vi äta frukost och packa in väskorna i bilen.   I göteborg ska vi hälsa på gustavs kära bror och hans kära flickvän :) där ska vi hjälpa...

Ovido - Quiz & Flashcards