amandas-smycken

Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda - 1 augusti 2010 17:26

ojoj, nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. Varför? Jo, kanske har det att göra med att jag helt enkelt har haft fullt upp. 


Greklandsresan med Gustav var fantastisk. Det var ett bra hotell, fin miljö, bra mat och den bästa respartnen man kan tänka sig! Ja, på fredagen (den 16 juli) förlovade vi oss, vilket var på tiden, enligt Gustavs kära storasyster.


Jag har inte bara hunnit med att förlova mig. Nej, jag har varit i Apladalen med mina smycken. Och igår var jag i Kårehamn på Bolmendagen. Jag fick några smycken sålda, och mycket beröm :)


Nu ska jag snart in till Gustav för att fira hans storebror som fyller år om två veckor - det gäller att vara ute i tid!


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken


www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards