amandas-smycken

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Amanda - 28 december 2009 16:23

Hemkommen från Malmö, efter en mysig helg där med Gustav - kan det bli mycket bättre?


Julen är över, och det var en vit och mysig jul. Jag fick inga nya pärlor, men jag fick bokstavsstansar och sifferstansar av gustav, vilket betyder att jag kan göra namnsmycken nu. :) Min stans med min logo som motiv funkar alldeles utmärkt! Jag är riktigt nöjd, och bättre blir det nu när jag som sagt kan göra namnsmycken också!

Det är alltid kul att förnya sig och smyckena, och nu finner jag inspiration från lite varstans. En riktigt härlig känsla! :)


Dagens pysselstund är inne, och jag ska ägna mig åt mina pärlor. Ikväll kommer Gustav hit, men först pärlorna :)


Må så gott

/ Amanda


Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  


Ovido - Quiz & Flashcards