amandas-smycken

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Amanda - 29 maj 2009 19:22

Bröllop :)

I morgon skall jag gå på bröllop, för första gången i mitt liv! :)

 Det ska bli så mysigt, men jag är lite nervös för jag har fått den stora äran att hålla brudens blombukett då hon är upptagen med att säga "ja" till sin blivande man :)

Jag tror att jag kommer att fixa det galant, och brudparet litar ju på mig(stolt), så det blir nog jättebra. :)


Just nu riktar sig naturligtvis alla mina tankar mot morgondagen. Det är verkligen en stor dag som väntar, och vädret skulle ju bli bra, har jag hört - perfekt för ett utomhusbröllop :)


Det här lila halsbandet med blomma och det matchande armbandet skall jag ha på mig. Det är specialdesignat till min lila-blå klänning som jag skall ha på mig imorgon, och ja, det är jag som har gjort det :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards