amandas-smycken

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Amanda - 5 april 2010 18:52

Så var det påsklov - och ett pluggfritt sådant! Riktigt härligt med lov och nu hoppas jag bara på fint väder och mycket inspiration.


När jag hade mycket i skolan så hade jag väldigt många idéer, men nu - när skolan är lugnare - verkar också idéerna vila. Jag gjorde däremot ett halsband, armband och ett par matchande örhängen under påsken.

Det blev ett färgglatt set.


Dagens smycke - och dagens tips!


 

Färgglatt halsband - perfekt att bära när solen tittar fram. Det är gjort i glaspärlor i olika färg och form. Ja, ett riktigt "bli-glad-halsband"!


  

Färgglatt armband, som mathar det våriga halsbandet. Riktigt mysigt.


  

Söta örhängen med 925 silver i ringarna. De blå pärlorna framför blomman kan bytas ut till någon annan färg. Passar alldeles utmärkt till det färgglada halsbandet och armbandet.



Glöm inte att kolla min hemsida, och mina smycken där! Varför inte passa på att handla klart alla presenter inför våren och sommaren redan nu?

www.amandassmycken.se


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

             

Ovido - Quiz & Flashcards