amandas-smycken

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Amanda - 13 april 2010 15:10

Nu har skolan dragit igång, igen. Ganska så lugn start ändå, vilket jag tycker är väldigt skönt :)


Högskoleprovet i lördags gick sådär. Sådana prov är inte riktigt min grej, och jag satsar på att komma in på högskolan via mina betyg istället!


Jag sitter och väntar, mer eller mindre, på att två beställningar av pärlor skall dimpa ner i brevlådan här ute på landet. Förhoppningsvis kommer de imorgon, men då hinner jag inte pyssla för då är det städning som gäller. Dessutom skall jag läsa psykologi - har psykologiprov nästa onsdag. Däremot är det lite svårt att koncentrera sig i och med att jag är lite omotiverad just nu. Kanske vore det bra att städa idag?... eller så väntar jag med det till imorgon :)


Imorgon hoppas jag på bättre väder, i alla fall att solen skall kika fram :) Det är det som är det fina med våren, nackdelen är väl att det luktar koskit i hela byn - OCH i huset! Man skall känna att man lever...


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


  




Ovido - Quiz & Flashcards