amandas-smycken

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Amanda - 1 maj 2010 13:14

Så var det helg igen. Inte riktigt lika fint och soligt väder som förra helgen, men det funkar bra ändå. Gustav är ju hemma den här helgen :)


Idag är han däremot i sin stuga, men han väntas komma hem framåt eftermiddagen.


Jag sov riktigt länge idag - onödigt länge om du frågar mig. 10.42 var klockan när jag vaknade, och det kändes som attt hela dagen var förbi. Nu är klockan snart halv två, vilket innebär att jag hinner städa och skriva inbjudningskort till studenten innan dagen är helt förbi ändå :)

Sen får tiden avgöra vad som mer hinns med.


Förhoppningsvis hinner jag med att pyssla med mina pärlor idag. Bilder kommer upp här på bloggen inom en snar framtid :)


Må så gott

/ Amanda, Amandas SMycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards