amandas-smycken

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Amanda - 2 november 2009 15:15

Nu är den roliga helgen i Voxtorpsgården över, och det är trist, tycker jag. Det har varit en bra helg, med glada kunder och fina komplimanger.


Jag var med i tidningen idag, på två bilder :) Det var artiklar om marknaden i helgen. Det är alltid kul att visa sig så, och jag har fått mycket beröm för mina smycken!


Redan nästa onsdag ska jag iväg och visa upp mina smycken igen. Jag ska då till min moster och några av hennes kompisar :)


Idag var det skola, igen. Min höjdpunkt den här veckan har varit studiedagen på torsdag, vilken visade sig inte bli av. Istället är den framflyttad till den 18 November istället.

Som tur var blev jag liiite gladare igen när vår psykologilärare sa att provet på onsdag är framflyttat till nästa vecka. WOHO :)

Nu hinner jag öva i lugn och ro, precis som jag brukar - skönt :)


Ikväll blir det träning för hela slanten. Kl. 20 drar det igång och håller på till kl. 21.

Jag hoppade träningen i torsdags och pärlade istället, och det visade sig behövas. Vad skulle jag annars ha att sälja i Voxtorp??


Det är bara 52 dagar kvar till julafton nu, och tiden går med rasande fart! Snart är det julmarknad i Tånnö (27-28 November), och helgen därefter är det julmarknad i Apladalen, VÄrnamo. mysigt :)


Nu ska jag skriva på mitt svenskaarbete.


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


PS. MIN HEMSIDA FUNGERAR NU :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards