amandas-smycken

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Amanda - 4 februari 2010 13:50

Det känns bättre nu. Inte för att jag har mått dåligt innan, men det är nu det känns som att allt löser sig. Skolan går bra, och det går lättare än jag hade förväntat mig att börja på alla nya arbetsinlämningar.

  

Nästa vecka har jag t.ex två muntliga redovisningar (+en till, men den är jag inte så orolig över). Redovisningarna äger rum på tisdag och ev. torsdag, dvs. om en vecka och jag känner mig klar nu, idag. Det var likadant då det gället naturkunskapprovet imorgon. Vi fick reda på det innan jul, och jag började plugga lite smått på det för några veckor sedan, vilket resulterade i att jag i måndags kände mig "klar" med det pluggandet - och än idag känns det som att den kunskapen sitter. :)


Också på pärlfronten är det bra. På torsdag nästa vecka skall jag ha ett pärlparty, och ev. skall jag ha ett på sportlovet med. Roligt att träffa nytt folk och visa mina smycken. Jag hoppas på goda resultat :)


Nu skall jag sätta igång med filosofiarbetet, och efter det ska jag ta det lite lugnt innan träningen ikväll.


Dagens smycke, som hjälper mig på traven med allt skolarbete, är mitt "namnsmycke" där jag har stansat in "KÄRLEK" och datumet då jag och Gustav blev tillsammans, samt Gustavs namn.  


Det går att beställa namn-/ordsmycken på min hemsida, och kolla gärna in min rea där med.


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  




Ovido - Quiz & Flashcards