amandas-smycken

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Amanda - 25 februari 2010 22:24

Imorgon bär det av till Stockholm för min del. Jag skall åka buss, SJÄLV, vilket nog ska gå bra - hoppas jag. Det är nämligen ett byte i Jönköping också och det är det som oroar mig.


I Stockholm skall jag träffa Gustav - äntligen! :)

Vi ska gå på teater, se på bio, gå på stan och ha allmänt trevligt. Jag tror att det kommer att bli en riktig toppenhelg!


Den här veckan har inte varit särskilt krävande. Inte om jag räknar antalet timmar i skolan. Jag hade en lektion i måndags och två idag. Precis lagom, och nästa vecka är det likadant :)

Däremot har jag en hel del inlämningsarbeten att jobba med, så helt ledig är jag inte - bara nästan.


Nu ska jag gå och packa klart tills imorgon. Vill till att vara skärpt så att jag inte glömmer något. Sist jag var i Stockholm hade jag glömt tandborste. Jag fick då köpa mig en ny och den skall jag se till att komma ihåg den här gången.


Må så gott

/ Amanda


Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards