amandas-smycken

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Amanda - 20 februari 2010 09:40

Oj vad det har snöat inatt. Har kommit mellan 1-2 dm snö, bara inatt!

Det började ju redan lite i torsdags då jag körde hem från pärlpartyt, men nu är det värre.


Ja, torsdagens pärlparty gick över min förväntan! Alla var nöjda och glada, och alla var så positiva till själva idéen. Jag kände mig riktigt hemma i "gänget", och fick svara på en hel del frågor - riktigt kul!


En hel del beställningar kom det in också. Jag ska börja ta itu med dem idag hade jag tänkt, men först blir det till att ägna sig åt bokföringen och städning av pysselrummet, EFTER det blir det pärlning :)


Om vädret tillåter tar jag en sväng in till värnamo och Rebecka ikväll. Vi ska kolla på melodifestivalen och äta chokladfondue! Inte sååå nyttigt, men sååå gott :) det är bara lördag en dag i veckan ... :)


Nu kallar frukosten, sedan blir det att sätta igång med dagens sysslor.


Må så gott

/ Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards