amandas-smycken

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Amanda - 6 januari 2010 11:58

Här kommer en bild på smycketrädet. Jag är riktigt nöjd med det :)

Ute i "snickebon" slipas det för fullt på ännu ett träd, fast den här gången ett större som bland annat kan användas som klädhängare. Jag återkommer med bildet på det trädet när det är klart!


  


Nu är snart jullovet slut. Det är blandade känslor kring det, men det har varit ett bra lov med mycket snö. Det snöade igår. Det snöade inatt, och det snöar fortfarande! :)


Gustav är ute hos sin systet och snickrar på hennes hus, men ikväll när han kommer hem så ska vi fortsätta att pyssla med vår klädhängare. Fram tills dess skall jag pärla. Jag har några beställningar kvar nämligen, men det är roliga beställningar där jag får skapa fritt :)


Dagens smycke är det här namnsmycket som jag har gjort till min mamma. Det är hennes favoritsmycke nu :)

  


Må så gott och njut av snön :)


/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

    

Ovido - Quiz & Flashcards