amandas-smycken

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Amanda - 17 januari 2010 20:17

Hela dagen har det tagit, men nu är det klart - HEMSIDAN ÄR UPPDATERAD!

Nya smycken är utlagda och dessutom finns en hel del smycken på REAN - Skynda att fynda i min webshop! :)


/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


  



PS. från och med idag är allt fraktfritt!






Av Amanda - 17 januari 2010 10:21

Det är en lugn och mysig helg, men det blåser ute. Min syster och jag åkte på en liten utflykt igår. Vi var i lagan hos en av hennes kompisar, och anledningen till varför vi var där är att kompisens mamma säljer pärlor i sin källare :)

Det var pärlor över min förväntan och det blev en glad överraskning och en hel del fynd :)


Ett par timmar igår spenderades också åt att skriva klart det där geografiarbetet som jag har skrivit om ett par tre gånger nu. Nu får det vara bra, och jag är rätt nöjd.


Denna blåsiga dag skall spenderas hemma, inomhus, iklädd myskläder och vid mina pärlor :) jag skall också försöka hinna med att lägga upp nya smycken till salu på min hemsida.


Må så gott


/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards