amandas-smycken

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Amanda - 10 januari 2010 13:50

Nu känns det extra tydligt att jullovet är slut - på riktigt. Jag var i skolan i fredags, men hade bara tre lektioner så det var inte så jobbigt, men nu när Gustav skall åka upp till Berga igen efter tre veckor hemma - nu känns det. Det känns lite konstigt ...


I den konstiga stämningen sitter jag och pluggar. Hittills har jag påbörjat en inlämningsuppgift som skall vara inne nästa måndag, men snart måste jag lämna den och påbörja en annan uppgift som skall vara inne på torsdag. Jo tack, det känns att jullovet är slut nu.


Ikväll, när allt pluggande är slut för dagen, skall jag belöna mig själv genom att pärla. Jag har så hemskt många idéer just nu, och jag kan knappt bärga mig.


Geografiarbetet kallar!


Må så gott


/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards