amandas-smycken

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Amanda - 12 januari 2010 18:42

plugg, plugg och... plugg! MEN - jag har kommit en bra bit på mitt geografiarbete  och det känns så himla bra :)


Imorgon är jag LEDIG från skolan! Eller, den enda lektionen jag har är psykologi och den är "frivillig" så... istället ägnar jag mig åt filosofiarbetet här hemma istället! Men först av allt så ska jag till en make-up konsult imorgon kl. 9.30 - det ska bli intressant :)


Nu kom mamma och pappa hem från värnamo. Mamma fick punktering på sin bil så jag var och hämtade henne i värnamo, men precis när vi kom hem så kom pappa också hem och så åkte de in till värnamo igen för att sätta dit ett nytt däck. Det hade visst gått sådär - mamma hade fått en ny punktering efter bara fem minuter ungefär! ojojoj... men nu är de hemma igen :)


efter mina rader här återvänder jag till geografiarbetet ...


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards