amandas-smycken

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Amanda - 2 oktober 2009 19:34

Det blir en plugghelg det här, denna lärorika helg.


Mina planer för morgondagen är plugg, plugg och ... städ! Det låter inte så kul, men jag ska se till att det blir bra :)

Jag skrev t.ex klart mitt tal idag och jag är riktigt nöjd med det. Det känns som att det kommer att bli ett toppental!

Städningen gäller min syster gamla rum, vilket ska bli mitt nya :)


Städat har jag gjort idag med, både mitt rum och bland mina pärlor. På pärlbordet kan det aldrig bli helt i ordning, men jag hittar ju alla mina saker trots att mamma och pappa är trötta på synen av det stökiga bordet. Visst, det ser kanske stökigt ut, men var sak har sin plats ändå :)


Snart är det idol som gäller, och pyssel i soffan. Jag är på riktigt pärlhumör nu, och har många idéer. Kanske är det dags för kort på de nya smyckena imorgon. Det kan ju vara bra med en paus i allt pluggande.


Dagens smycke är Sylvia. Hon håller en vit sötvattenpärla i ena handen, och på andra armen har hon ett armband (tyvärr syns det lite dåligt här).

  


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  



Ovido - Quiz & Flashcards