amandas-smycken

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Amanda - 13 oktober 2009 17:43

Matteprovet är över, nu är det dags att ta nya tag. överst på listan - engelska!


Jag sitter nu och tragglar engelskaglosor så det står härliga till. Det är jobbigt, men jag tror det börjar ta sig och nog finns där några glosor som fastnar i knoppen.


Imorgon är det en kort dag i skolan. Jag börjar 9.20 och slutar 10.40 :) då är det banken, stadium och el-fynd som gäller!

Det vill ju till att köpa en sådan där matta som man kan ligga på när man tränar, nu när jag är så flitig. Jag har ingen aning om vad en sådan kostar, men så dyr kan den väl inte vara.


Igårkväll kom jag på att julmarknaderna snart drar igång. Redan i slutet av v.44 ska jag stå på marknad med mina smycken. Det ska bli kul, och mysigt :)

Ännu bättre blir det med julmarknad om det är snö, vilket det ju faktiskt var i morse. Därmed inte sagt att det var snö i stora mängder...


Nu skriker engelskaglosorna efter mig. Bäst att gå.


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards