amandas-smycken

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Amanda - 28 oktober 2009 17:53

Här pärlas det så det står härliga till!


Jag och mamma har snart fått iordning allt i vårt lilla pysselrum. Det som är kvar är det röriga bland mina pärlor, men det är ju sååå mycket roligare att göra nya, fina smycken istället för att städa.  :)


I helgen är det ju marknad i Voxtorp och det vill ju till att ha ett lager, så att jag inte står där helt tomhänt!

Till min förtvivlan insåg jag idag att jag inte hade tillräckligt med kedja  eller påsar till mina flickor, trots att jag beställde 10 m. kedja igår. Troligen måste jag beställa ännu mer idag - men det blir ju fint med kedjor så det är det värt :)


Nu ska jag sätta mig och pärla igen. Det är änglar som står på listan, och en ny design av flickor :)


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


  

Ovido - Quiz & Flashcards