amandas-smycken

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Amanda - 31 oktober 2009 18:02

Idag var det marknad i Voxtorpsgården som fanns på schemat. Det blev en lyckad dag, bättre än jag hade trott :)

Jag är så glad över all beröm och alla fina komplimanger som jag har fått idag. Dessutom fick jag fina lovord från Wivi och Berit, om att jag ska vara med på marknaden i Tånnö (i alla fall på fredagen, den 27 November).

Det blev jag verkligen glad över :)


Imorgon väntar ännu en dag  i voxtorpsgården. Det är sååå mysigt, och jag stortrivs :)


Nu ska jag titta på tv med Gustav, och observera att mina pärlor inte är hemma - de är på semester och sätts i arbete imorgon i Voxtorpsgården igen.



Må så gott


/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


(Det har varit krångel med min hemsida i några dagar, men jag tror det rättar till sig inom kort.)

  

Ovido - Quiz & Flashcards