amandas-smycken

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Amanda - 16 oktober 2009 16:27

oj oj oj, vilken träningsvärk jag kan vänta mig imorgon!


Jag var iväg på gym-mix pass igår, i 2,5 timmar :) det tycker jag var duktigt gjort, men nog känns det allt i kroppen.

Inte nog med det så kom jag nyss hem från ytterligare ett träningspass. DET var jobbigt, det vill jag lova.


Det kändes väldigt bra idag i skolan. Det är naturkunskapsprov på måndag, och jag hade en massa frågor till min lärare. Jag var lite orolig, men till min lättnad visade det sig att de frågorna som jag inte kunde av instuderingsfrågorna, inte skulle vara med på provet :)

Det sparade mig en timmes plugg idag, så istället besökte jag min mormor och morfar.


Snart bär det av till min kusin oliver som fyller 18 idag. Nu är också han stor :) 


ha det bra


/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


Ovido - Quiz & Flashcards