amandas-smycken

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Amanda - 6 september 2009 20:54

Idag har jag köpt bil :)

Amanda är inte längre bara smyckedesigner, utan även bilägare alltså :)


Ännu en bra helg har gått, och Gustav har åkt igen.

 Nu kommer han inte hem fören nästa torsdag. Jag får helt enkelt fördriva tiden med att köra runt i min nyinköpta bil - en silvrig peugeot. Den är sååå fin :)


Igår var jag på stan med rebecka. Vi lyxade till det och tog varsitt hål i öronen :)

Visst, jag var inte så kaxig just då, men nu efteråt känns det helt naturligt :)


Imorgon blir det till att lägga pappret till körkortet på posten, och invänta det lilla kortet. Det går ju inte att köra runt i en tjusig bil och visa upp en papperslapp för polisen, om så det skulle behövas.


Nu är jag så uppe i varv och skall snart gå och lägga mig.

Ha det bra

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

 


Ovido - Quiz & Flashcards