amandas-smycken

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Amanda - 12 september 2009 21:37

Vi blev snopna, jag, mamma och pappa när vi kom till Ljungby. Där var minsann ingen loppis, bara kullersten.


Istället åkte vi till en annan second-hand affär istället. Vi träffade mormor och morfar också, så vi åt lunch tillsammans med dem i Ljungby.

Som efterrätt åt vi en glass på torget - gott :)


Nu ikväll har jag suttit och pärlat för fullt. Det är kul när den kreativa sidan är stark och alert igen :)


Gustav är sjuk, men jag har inte hört så mycket från honom idag. Vi får hoppas att han piggnar till ute i skogen.


Nu ska jag fortsätta pärla. Imorgon ska jag försöka hinna med att fotografera mina nya halsband, och lägga ut dem på hemsidan, www.amandassmycken.se.


Dagens smycke är Robin. Han är en långbent kille med ett stort hjärta.

  


Må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Av Amanda - 12 september 2009 09:24

Nu skall jag, mamma och pappa åka till Ljungby och gå på loppis :) Det ska bli spännande, och vi har ju tur med vädret.


Igår kom min syster hem. Hon rensade i några lådor på förrådet, och imorgon kommer hon hem igen.

Jag gjorde ett halsband igårkväll med :)

Det blev riktigt fint. Jag skall lägga ut det på hemsidan så fort jag hinner (www.amandassmycken.se).


Nu ska jag kila och borsta tänderna.

Jag hör av mig ikväll igen.


Ha det bra

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards