amandas-smycken

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Amanda - 20 september 2009 08:16

Gustav är hemma, men åker igen idag. Han kommer hem på fredag igen, så han är inte borta så länge i alla fall.


Vi rensade bland legot igår. Jag vet att det var över en månad sedan jag sa det, men nu är det i alla fall påbörjat! :)

Igår hade vi en shoppingdag i Växjö med, med mamma och pappa. Jag köpte skor, en jacka och PÄRLOR!


Idag blir det plugg, plugg och... plugg. Kanske att jag hinner med liite legorensning och pärlande, vi får se.

Gustav är på domarkurs (hockey) och är inte hemma igen fören kl. 15-16 någon gång.


Veckan som kommer liknar ingen annan vecka. Vi ska åka till Stockholm, med skolan. På tisdag åker vi, och kommer hem på torsdagkväll. Det ska bli kul och mysigt :)

sen är det bara en skoldag kvar, och så kommer Gustav hem igen. :)


Dagens smycke är det här svarta halsbandet med "dubbelringar". Det är snyggt, tycker jag.

  


ha det bra

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards