amandas-smycken

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Amanda - 17 september 2009 17:17

Nu har vi preliminärbokat studentresa till Zakynthos :)

Två tjejer i resgänget var inte med på ticket idag, så av den anledningen är det bara preliminär än så länge. Hoppas det går hem hos de två damerna med, vi andra blev sålda när vi hörde pris (ett kanonbra pris).


Idag insåg jag att skolan verkligen har börjat. Min kalender fylls ständigt på med prov och inlämningar - alla på ungefär samma dag, i alla fall samma vecka! Det är lite jobbigt, men det är väl bara att bita i det sura äpplet, antar jag.


Nu ska jag packa lite. Ska sova hos Gustav inatt för han kommer hem ikväll :)

Jag ska hämta honom på stationen kl. 20.00

Som jag har längtat och väntat.


Ha det bra

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  


Ovido - Quiz & Flashcards