amandas-smycken

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Amanda - 14 september 2009 19:34

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta, då börjar den norska serien "himmelblå" :) Den är såå mysig - jag är fast.


Tyvärr hann jag inte ta kort på mina nya smycken igår. Det kom så mycket emellan, men jag tar nya tag på onsdag för då slutar jag tidigt. :)


Jag kom nyss hem från min lilla promenad :) Jag känner mig duktig, men fötterna gör ont. Det blir nog bättre nästa gång. Det hoppas jag på i alla fall.


Mer än så har jag inte gjort idag, sedan jag kom hem från skolan. Jo, jag har tittat på tv, men geografi-arbetet...? hmm, det hamnade någonstans på "göra-sen"-listan. Det får bli av imorgon, för då är det en ny dag och nya möjligheter :)


Det kan vara så att jag har ett litet projekt på gång. Det är en liten detalj till mina smycken, men det är inte helt klart ännu. Däremot är jag på gång, och letar förbrilt efter det jag söker.

Mer än så säger jag inte i dagsläget. Ni får vänta och se :)


Nu är det bestämt dags att göra kvällsmat. Det blir nog flingor med mjölk, frukt och en macka :)


ha det bra

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  


Ovido - Quiz & Flashcards