amandas-smycken

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Amanda - 28 september 2009 17:12

Nu börjar allt, verkigen allt!


Denna veckan väntar ett inlämningsarbete, vilket jag redan är klar med och en muntlig redovisning. Nästa vecka är det ännu en muntlig redovisning, en inlämningsuppgift, ett prov. Veckan därefter är det ett litet tal, åtminstone ett prov och sedan kommer en värsta veckan med TRE prov!


Det är ingen fara, jag klarar det här, men det är jobbigt. Efter alla dessa jobbiga veckorna är det visserligen lov, och det ska blir skönt :)


Ikväll skall jag och två kompisar iväg på ett gympapass. Det skall bli skönt att komma igång och få lite motion igen. Jag tycker att jag har börjat bli så trött, men det skall det minsann bli ändring på nu.


Gustav var hemma i helgen. Det kändes bra att ha honom hemma igen, nu kommer han inte fören nästnästa fredag. Det hände en lite olycka för honom igår, hoppas han klarar av fältveckan ändå. Jag håller tummarna för honom.


Dagens Smycke är det lilla busiga paret "tvillingarna bus". De är ett par örhängen, och är roliga då de hänger och dinglar i öronen.

  


ha det bra

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards