amandas-smycken

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Amanda - 25 september 2009 14:19

Efter tre fantastiska, men lite påfrestande dagar i Stockholm, är det skönt att vara hemma igen.


Den här veckan har verkligen gått fort, liksom förra veckan. Gustav kommer hem ikväll och då ska troligen träffa några kompisar. :)

Trots vår Stockholmsresa, blir man ständigt påmind om alla uppgifter i skolan. Det är tufft och det frestar på, men när alla de 4-5 kommande veckorna är slut, hoppas jag på en (i alla fall liten) paus.


Jag har bestämt att den här helgen ska bli en skolfri helg, för undantag för några matteuppgifter som jag har tänkt överaska Gustav med. Det är ju ändå helg, och Gustav är hemma, så skolan får vänta.


Nu ska jag äta lite och sen ska jag städa. Något pärlande har det ju dessvärre inte blivit, och jag hann inte gå till en enda affär där de säljer pärlor! Kanske var det bäst för mina kompisar ...?


Ha det bra

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards