amandas-smycken

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Amanda - 10 september 2009 19:23

Nu är det snart idol :)

i reklam-pauserna skall jag pärla ett vitt halsband.


Jag gjorde ett halsband till min syster igår. Det var hennes födelsedagspresent. Hon fyllde i och för sig i mitten av maj, men bättre sent än aldrig. :)

Jag blev riktigt nöjd med resultatet och skall göra ett liknande som jag skall lägga ut på hemsida - det är bara att hålla utkik på www.amandassmycken.se.


Det börjar pratas om studentresor nu. Helst av allt skulle jag vilja skjuta upp det samtalsämnet ett tag till, men det är ju nu resorna till i vår är som billigast. Det jobbiga är valet av resa.

Jag har i alla fall bestämt mig - det blir ingen "traditionell" studentresa med mycket alkohol. Inte för min del. Nej, istället väljer jag en lite lugnare resa med andra mysiga tjejer än de underbara tjejerna som jag brukar umgås med i skolan. Min studentresa vill jag minnas som en trevlig resa, med glada och fina vänner, utan en massa onödigt krångel och eventuella missförstånd.

Resan blir vad man gör det till - den kommer att bli lyckad :)


Imorgon skall jag fika med min bakande kompis "bagar-malin". Det ska bli mysigt :)


Dagens smycke är den här söta lilla ängeln Ängla. Hon finns ute på min hemsida (www.amandassmycken.se). Visst är hon ljuvlig? :)

  


Nu ska jag fortsätta att ladda inför kvällens idol-timme :)

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se



Ovido - Quiz & Flashcards