amandas-smycken

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Amanda - 30 september 2009 14:31

När jag körde till skolan idag, i min silvriga lilla bil, slog det mig att nu är det höst. Riktig höst, med färgglada löv. Kallt var det också, men "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder". Höst/vinterjackan invigde jag redan igår.


Att skriva ett tal är en klurig uppgift, men när man väl kommer in i det så går det undan. Dessvärre känns det som jag tragglar allt om och om igen.


Jag och Gustav har varit tillsammans i tre och ett halvt år idag :) Egentligen är det inget att "fira", men det är värt att påpeka.

Talet som jag skriver på svenskan handlar om kärlek, och det blir lättare att skriva om bra kärlek när man har ett stadigt förhållande. :)


Idag hade jag EN lektion i skolan - psykologi. Sedan jag kom hem vid halv ett, har jag suttit och skrivit på kärleks-talet.

Jag har beställt lite nya prylar till mina smycken med, det började krisa lite på lås-fronten.


Nu vill det till att jag pluggar lite till. Det är religion som väntar, sedan blir det en promenad, idol och pärlor :)


må så gott

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

  



PS. den där lilla detaljen jag nämnde härom veckan dröjer ett tag till. Vill ju till att hitta det man söker innan man slår till. :)




Ovido - Quiz & Flashcards