amandas-smycken

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Amanda - 1 juli 2009 13:56

Mötet med Gasin idag gick bra. De tog bilder på mig och mina halsband, och frågade lite allmänt kring min verksamhet. Det var trevligt. Vi kommer nog att komma bra överens, tror jag :)


Det är ju inte bara med Gasin som jag har pratat idag, utan även Malin som äger Unik, i Tånnö. Hon var till stor hjälp, och gav både tips och beröm :) Något som jag kom fram till är att det är svårt att vara alla till lags. Det jag säljer, vill jag skall passa alla, men kanske är det dags att tänka om lite.


Nu skall jag äta lite, sen blir det den dagliga turen till Värnamo-badet och simskolorna! Idag är det åtminstonde inte åska, inte ännu, men sol - och det gör alla pigga och glada.


Glöm inte att dricka mycket idag, när det är så här varmt!


Ha det bra

/ Amandas Smycken - Amanda Gustafsson

Ovido - Quiz & Flashcards