amandas-smycken

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Amanda - 26 juli 2009 22:00

NU är hemsidan snart klar :) 


Här kommer bilden på det svarta armbandet som jag gav till min mamma. Det innehåller svarta stenar, som jag plockade på den fina stranden i Alanya, Turkiet. :)


 


/ Amanda, Amandas Smycken

Av Amanda - 26 juli 2009 10:58

Bolmendagen igår gav lite tillskott i plånboken. :) Jag satt och "pärlade" under tiden som besökarna tittade på och skådade alla mina verk.


Mina små blomsterflickor, eller änglar (man får se dem som vad man vill) gick som smör i solksken. Rean på en del av mina smycken gav också den resultat. Det var många armband som såldes till ett billigare pris, skönt för mig - nu finns det plats för mer :)


Idag är det att plugga körkortsteori som gäller. Kanske hinner jag med att göra något nytt smycke, har några beställningar kvar. Jag har även tänkt att ta kort på min mammas armband, som jag nämnde i inlägget "efter en vecka i solen". Troligen lägger jag upp den bilden här på bloggen, i eftermiddag.


Ikväll skall jag träffa Ludvig, som hjälper mig med hemsidan. Vi skall troligen lägga upp den på ett webhotell då och finslipa på det sista - spännande och roligt :)


/ Amanda, Amandas Smycken

Ovido - Quiz & Flashcards