amandas-smycken

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Amanda - 2 juli 2009 13:53

Mitt problem med lådor är äntligen löst!

Kom precis hem från Växjö, där jag köpte fyra lådor till till mina pärlor. Förhoppningsvis skall dessa räcka för tillfället :)


Jag hade tyvärr fel igår, angående åskan, precis som Malin på Unik skrev i sin kommentar. De två första grupperna på simskolan fick lära sig mycket om bad- och båtvett, vilket alltid är bra att kunna!

Jag tror att jag var räddare än barnen, när allt mullrande började. Jag stod som paralyserad när det kom en knall - jag var näst intill livrädd!


Idag hoppas jag på bättre tur med vädret, och många glada barn på simskolan. Nu skall jag sätta mig med mina pärlor och fortsätta att sortera. Nu finns här ju plats för alla :)


Dagens smycke är min lilla ängel. En sådan kan behövas och lysa upp ens dag, när det ligger oro i luften :)

Ovido - Quiz & Flashcards