amandas-smycken

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Amanda - 15 juli 2009 10:49

Flyget går kl. 17.00 i em. Det betyder att det är bara ett fåtal timmar kvar tills vi (jag, gustav, rebecka och martin) påbörjar vår färd till flygplatsen i jönköping. - spännande! :)


Jag är färdigpackad och redo för avfärd! Men jag vill naturligtvis dela med mig av den turkosa blomsterflickan, som jag gav till gustavs storasyster, elin. Hon gillar turkost och grönt, så jag gjorde en liten blomsterflicka till henne, i hennes älsklingsfärger :) Elin verkade väldigt nöjd och glad över den lilla presenten, och hon är värd den. :)


Dagens smycke är såklart den söta och mysiga turkos/gröna blomsterflickan. Den passar bra med en kedja, så det blir ett halsband, eller bara stående i t.ex en blomstergrupp - istället för en blomma etc. :)


PS. Jag önskar Er alla en trevlig och skön vecka! Det skall i alla fall jag ha, med mycket sol och bad :)


kram

Amanda - Amandas Smycken


 




Ovido - Quiz & Flashcards