amandas-smycken

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Amanda - 28 juli 2009 20:48

Nu är nästan alla leksaker sorterade! :)


Jag tar en paus i "allsång på skansen" nu, för att skriva här och för att plocka fram de pärlor jag behöver till halsbandet som jag skall göra nu.

 Gustav är här också, men han fixar med någon lampa i bilen så han besväras inte så mycket över mitt pärlande, nu ikväll.


Imorgon skall jag gå på möte med sommarlovsentrepenörerna. Det är det första mötet igen på två veckor! :) Då kan jag med nöje meddela att min hemsida är näst intill klar nu. Webhotellet är betalt, bara det sista kvar nu. Det fixar Ludvig med :)


Imorgon skall jag ha simskola också, precis som jag hade idag. Faktiskt så hade den söta, ensamma pojken i andra gruppen fått två kompisar till sin grupp :) De är alltså tre pojkar nu, och duktiga - de kommer troligen att uppnå kraven för många märken! - vi kör hårt!


Mamma och pappa åker på mini-semester till Kalmar och Öland imorgon, och stannar till fredag. Det blir lite tomt hemma imorgon då, men jag hittar väl alltid på något. Jag har ju pärlorna om inte annat :)

Fast, dagen är ganska innehållsrik trots allt. Entrepenör-möte, simskola och BIO med Gustav:)

Vi skall se "Harry Potter"-filmen, vilket skall bli kul och mysigt!


Dagens smycke är ett somrigt halsband med ringar. Det innehåller gröna och rosa pärlor, och en stor rosa blomma som hänger lite på sidan. Det är ett "bli glad halsband", tycker jag. Perfekt nu när vädret inte riktigt är att lita på. :)



Ovido - Quiz & Flashcards