amandas-smycken

Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

vitt, mysigt och fint :)

Av Amanda - 12 juli 2009 18:36

Ute är det regn, men inne är humöret på topp :)


Gårdagens kväll på Diggiloo var helt fantastisk! Vädret höll i sig, artisterna var bra och alla i publiken var på gott humör - vad jag kunde se.


Idag kom min syster och hennes pojkvän hem till oss och åt middag :) det var längesedan jag träffade henne, men dessvärre träffades vi inte under så lång stund. Jag skulle nämligen iväg och jobba på Värnamo-badet. Där var det ganska dött kan jag säga. Det har utan tvekan med det regniga vädret att göra.


Idag har jag också hunnit med att göra smycken - såklart! :)

Jag har en beställning på ett vitt halsband, ett matchande armband och en ring. Jag blev riktigt nöjd med resultatet, inte minst med halsbandet!

Det lilla "kittet" ger ett stilrent, men ändå mysigt intryck, vilket kan behövas nu när det är så tråkigt väder ute.


Dagens smycke är alltså det lilla "kittet" med ett vitt halsband med ett silverhjärta som hänge, ett 2-radigt vitt matchande armband.

Det är en beställning från Rebecka och hon ville ha det till Turkiet och sommarvärmen :)


 



 
 
Malin

Malin

13 juli 2009 11:38

Hej Amanda.
Kommer du på mötet på onsdag?
Det ska jag göra, jag tar då med mig twilight boken och dina pengar. Sen undrar jag om jag kan få beställa ett smycke, så om du kan ta med dig boken? :)
Pusss

http://www.hembakat.bloggagratis.se

 
Amandas Smycken

Amandas Smycken

13 juli 2009 17:43

jag är inte säker på om jag kommer på mötet på onsdag. Åker ju till turkiet då, men är vet inte när vi ska åka till flygplatsen ännu. Om jag kommer så tar jag med min smycke-bok :)

http://amandas-smycken.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 2 december 2010 20:24

Då var första salstentan gjord idag. Visst har det varit spänt inför tentan, men nog mestadels för att det var just den första salstentan - den förra var en hemtenta. MEN jag kom på (!) att salstenta ju faktiskt är som ett helt vanligt prov, bara lit...

Av Amanda - 16 november 2010 17:02


Nu känner jag mig klar med uppdateringen av hemsidan. Det är mer jobb med att lägga in bilder osv. än man kan tro, men rätt snabbt går det ändå.   Nya bilder finns alltså på hemsidan för beskådning. Idag är det dessutom bara 38 dagar kvar till ju...

Av Amanda - 14 november 2010 19:33

Tänka sig, idag är det bara 40 dagar kvar till julafton. Tiden går så fort! Lite snö har vi fått, men den har hunnit försvinna. Jag tror och hoppas att det kommer mer!   Nu har marknaderna dragit igång. Jag har varit på en julmarknad och två hö...

Av Amanda - 7 oktober 2010 18:40

Ja, som student är det fullt upp och mycket tid ägnas åt studierna. av den anledningen har jag inte skrivit här på bloggen på ett bra tag nu.   Min kära svärmor antydde att uppdateringen här är dålig, och det har hon helt rätt i! Men nu är jag ig...

Av Amanda - 1 augusti 2010 17:26

ojoj, nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. Varför? Jo, kanske har det att göra med att jag helt enkelt har haft fullt upp.    Greklandsresan med Gustav var fantastisk. Det var ett bra hotell, fin miljö, bra mat och den bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards