amandas-smycken

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Amanda - 6 juni 2009 18:11

6 juni och Sveriges nationaldag.

Kl. 10.00 åkte jag till IKEA i Jönköping tillsammans med min mamma, pappa och farmor. Vi letade efter en höj- och sänkbar säng till farmor, som har köpt en ny lägenhet:)

Hon hittade en och blev supernöjd :)


Min tanke med dagen var att jag skulle åka till IKEA med familjen, men därefter smyga mig in på a6 och shoppa. SÅ långt kom jag aldrig, till smygningen alltså.


I kassan på IKEA mötte jag min pojkväns köpglada storasyster (hon som är gift sedan en vecka tillbaka :)) och hennes minst lika glada väninna :) Mitt i allt kaos hann det bli en beställning på ett halsband och ett armband av storasysterns glada väninna, så nu har jag en hel hög med beställningar som ligger och väntar på mig :)


Idag fick jag även en förfrågan om pärlparty. Jag vet dock inte hur det blir med det ännu, det måste ju funka med tid och alla mina andra planer. Vi får hålla tummarna för att partyt blir av, om inte nu så någon annan gång :)


Ovido - Quiz & Flashcards