amandas-smycken

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Amanda - 16 juni 2009 20:39

Du är unik, med Amandas Smycken!

Mina egendesignade och egentillverkade produkter är anpassade för varje tjej, kvinna och dam.

Känn dig unik med Amandas Smycken!


Vilken dag det har varit!

Först strålande solsken, sedan ösregn.


På mötet med sommarlovsentrepenörerna idag, fick vi fundera mycket kring VAD vi vill skall hända med våra företag, och vilka målen för företagen är. Självklart vill jag göra alla mina kunder glada och fina med mina egendesignade och unika smycken. Då mina kunder är nöjda, är jag nöjd :)

Det är ju på så sätt som man syns och hörs.


För att synas och höras, måste man våga visa framfötterna och prata för sin idé. Av den anledningen gav jag mig ut på stan i eftermiddags, och frågade i flera olika butiker om jag skulle kunna få lägga små lappar på betalningsdisken, där man kan läsa lite om Amandas Smycken och var man kan nå mig. Jag fick många leenden tillbaka och otroligt mycket beröm, för mina fina smycken :)


Dessutom har jag utvecklat min idé lite, kring mina pärlpartyn. Om man är på en träff där man kan framställa saker, vill man ju gärna ha med sig något hem på direkten. Just därför har kunderna på ett pärlparty möjlighet att både få plocka åt sig de pärlor som de vill ha, och få sätta ihop dem till ett smycke och få ett fint resultat. :)

Denna nya idéen utesluter därmed inte de gamla systemen på pärlpartyt, där man antingen kan välja ett färdiggjort smycke, eller plocka de pärlor som man vill ha och så gör jag sedan ett smycke av dem, som uppfyller kundens önskemål.


Om Du är intresserad av mina smycken och känner att ett pärlparty skulle passa bra inför nästa tjejkväll eller arbetsfest - tveka inte på att höra av dig till mig. Lättast blir det om Du skickar iväg ett mail till min mailadress amandaa_g@hotmail.com.


Jag hade även med mig några av mina halsband idag och visade, på träffen. De visade sig vara uppskattade av många :)

Ps. Kommentera gärna mina bilder. Det vore kul att få höra Din åsikt om mina produkter. :)

Ovido - Quiz & Flashcards