amandas-smycken

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Amanda - 28 juni 2009 08:33

Det var min min gråa katt som väckte mig i morse. Han hade hoppat in genom mitt fönster, och var ovanligt snäll och gosig. Kl. halv 6, uppskattades det inte riktigt bara av  mig, tyvärr.


När jag väl hade somnat om, väcktes jag två timmar senare av att det lät väldigt mycket utanför mitt fönster. Jag tittade ut, och mycket riktigt, där stod pappa på en stege och målade. Det var då jag insåg att det inte var lönt att ens försöka somna om.

Istället gick jag upp, satte mig med mina pärlor och gjorde klart ytteligare ett armband av mina beställningar.


Senare idag, efter att jag har målat, skall jag åka till Värnamobadet och ha simskola. Det skall bli kul och skönt, i och med att det är så varmt. Däremot vet jag inte hur det blir, jag vaknade nämligen med halsont och det gör ont när jag sväljer. Att tala högt till barn då, kan bli ett problem, men jag är ju som tur är inte ensam som fröken :)


Efter simskolan hade jag tänkt att jag skulle simma lite själv. Jag har faktiskt varit duktig nu på lovet, och gått upp vid kl. 6 nästan varje morgon, för att simma på Värnamobadet. Det är inte dåligt, om ni frågar mig.

Idag skall jag dock ta det lite lugnt med simmandet, och inte ta i så mycket, eftersom jag har ont i halsen nu.


Dagens smycke, är detta vita halsbandet med silver-trassel-bollar. Jag har en beställning på ett sådant, och det är pilligt att göra, men kul! :)

Ovido - Quiz & Flashcards