amandas-smycken

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Amanda - 18 juni 2009 11:32

Kl. 08.32,  i morse ringde min mobil. Först visste jag inte riktigt var det var som lät och vibrerade så mycket, och sedan blev jag så paff när jag uppfattade att det var min mobil som lät, att jag tappade den i golvet. Samtalet avbröts då, men jag ringde upp och det var tur det!


Det var Finnveden Nu som ringde och sa att de ville göra en artikel med mig :)  Jag blev så glad!

Vi ska träffas på måndag, och det ser jag verkligen fram emot.


På måndag ska jag även träffa en kompis som ska hjälpa mig med att skapa en hemsida. Vi skall då sitta och prata om vad som skall finnas med, och hur sidan skall se ut. Det skall bli superkul! :)

Min tanke med hemsidan är att man skall kunna titta på och kommentera mina produkter, och så skall man kunna beställa och köpa smycken där.

Jag skall boka tid på banken och skaffa ett bankgiro först, troligen i nästa vecka.


Nu har Ni mycket att se fram emot, både en hemsida och en artikel i tidningen! Kan det bli bätttre?


Dagens halsband, som jag lovade att försöka hinna lägga ut idag, i gårdagens inlägg, kommer här. Det är ett turkos-svart halsband, som jag har gjort till min pojkväns storasyster (hon som gifte sig). Hon föll direkt för det, och har fått många komplimanger om det.

Nöjda kunder och generöst med komplimanger - sådant gör mig glad :)

Ovido - Quiz & Flashcards