amandas-smycken

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Amanda - 29 juni 2009 13:35

Jag var iväg och simmade idag på morgonen :) Det gör att man blir piggare resten av dagen :)


Nu tar jag en paus från mina pärlor. Jag har suttit och sorterat in dem i mina lådor, plus att jag ändrar ordningen i de andra lådorna så att de passar ihop med mina nya fina pärlor :) Det bästa är ju när pärlorna ligger i färgskala i lådorna, finast så :)


Snart skall jag äta, sen skall jag åka in till stan och ha simskola. Innan simskolan skall jag gå in på Borglingsfrisersalong och hämta ett halsband som jag har en beställning på. :) Glöm inte att kolla skyltfönstret på Borglings frisersalong!!


Senare ikväll, skall jag göra klart några beställningar. :)


ha en fortsatt varm  och fin dag, så hör jag av mig :)

/ amanda

Ovido - Quiz & Flashcards