amandas-smycken

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Amanda - 10 juni 2009 13:29

Igår var dagen för klassens paddeldag. Klassen samlades vid värnamo camping kl.08.00, och så gav vi oss iväg på lagan, i riktning mot vidöstern.


Gårdagens smiley är helt klart Westers (min paddelkompis) reaktion på det kalla vattnet. Ojoj, vilken stämma hon ha :)

Hon skrek och såg livrädd ut, och jag kunde inte hålla mig för skratt - inte vår idrottslärare heller.


Igår hann jag även med att göra klart de flesta av mina beställningar, som skall vara klara tills imorgon (torsdag). Nu har jag bara ett halsband kvar att göra, sedan är det studentuppvaktningar som gäller :)


Ikväll/em, skall jag gå och titta på balen. Det ska bli mysigt, och troligen en vacker syn :)


Just nu spanar jag på internet efter pärlor och tillbehör, dags för lite nya grejer inför sommaren :)



Dagens smiley är min egendesignade ängel. Den var en av beställningarna till imorgon, tillsammans med det vita armbandet med ringar.

Ovido - Quiz & Flashcards