amandas-smycken

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Amanda - 27 juni 2009 14:15

Tack Rebecka för en underbar dag i Växjö igår. Jag hade verkligen kul, men läskigt med volvon i rondellen.


Igår var verkligen en lyckad dag. Jag och Rebecka strosade, länge och väl, runt i många affärer efter varandra.

Sedan bar det av till Åsheda, och den stora pärlaffären där :) Ja, det blev några nya tillskott i min samling, skulle jag väl kunna säga. Ni kan vara lugna, jag köpte fler lådor till dem, men dessvärre tror jag inte att de lådorna räcker... Det löser sig med tiden. :)


Idag har jag och mamma målat lekstugan och brunnen. Det är en sådan sommar, då alla möjliga hemmasysslor måste göras. Vi börjar med att måla huset, sedan vänder vi oss till förrådet och en rensning där.


Det som väntar nu i eftermiddag är att ta det lite lugnt, och självklart göra några beställningar. Dessutom måste jag sortera in mina pärlor i mina lådor, även de jag fick av Karro i torsdags - TACK! :)


Efter det skall jag träffa Gustav, och förhoppningsvis skall vi åka och bada någonstans. Har inte frågat honom ännu, men det är ju kanonväder så vem kan säga nej till ett dopp i det blå...?


Ha en fortsatt skön dag, så hör jag troligen av mig ikväll igen :)


/ Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards