amandas-smycken

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Amanda - 17 juni 2009 20:15

Wow vilken toppendag!

Idag har jag verkligen fått mycket gjort, angående mitt företag!  Först och främst vill jag tacka de butikerna i Värnamo som, med ett leende på läpparna, ville ta emot mina visitkort :) (Café Snipen, Senses, Spray, Borglings frisersalong (ett dubbelt TACK till er), Kafé 18, Specsavers, Turistbyrån, Kafferepet, Petersson och Toht AB) 


Borglings frisersalong gjorde mig extra glad, då jag fick tillåtelse att ställa ut mina smycken där för beställning. Jag fick till och med tillgång till skyltfönstret! :)

- Lätt som en plätt att sätta som dagens höjdpunkt!


Utöver allt detta roliga har jag filat lite på bland annat min prislista och idén om ett nytt armband med blommor. :) Än så länge har jag inte börjat på det armbandet men det finns nedskissat i mitt block och ídén finns färsk i mina tankar.


Vi fick även besök från skattekontoret och från Handelsbanken idag. Det var nyttigt, men verkar lite klurigt. MEN, det är sådant man lär sig - precis som Niclas säger.


Nu återstår det för mig att fortsätta att arbeta med mina smyckes-beställningar så att jag kan leverera dem så snart som möjligt.Imorgon blir det till att fortsätta att dela ut lappar på stan, och jag håller tummarna för att det blir lika omtyckt som idag. :)  

Imorgon ska jag också pilla lite med mina pärlor. Den efterlängtade leveransen kom igår. Jättenöjd!

Jag jobbar på ett nytt halsband, som jag skall visa här snarast möjliga! Håll utkik... :)


Veckans halsband är det här blommiga halsbandet, som min syster är så förtjust i. Håller Du med henne?

Perfekt för midsommarfirandet i helgen :)

Ovido - Quiz & Flashcards