amandas-smycken

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Amanda - 21 juni 2009 11:15

Jag satt länge igår kväll med mina pärlor, men det var värt det!

Idag har jag hunnit med att göra två beställningar - ett halsband och ett armband.

Kunden skall få dem på torsdag, då jag skall få titta på hennes pärlor som hon har hemma och se om det är någon av dem som jag kan ha användning av.


Igårkväll beställde jag även mer pärlor :) Det blev för en högre summa än jag hade trott, men än så länge ångrar jag inget av det. Förhoppningsvis kommer de nu i veckan och då blir det till att pärla så att det nästan slår gnistor! :)


Jag har kommit på ännu en idé för mina smycken, nämligen att göra separata hängen. Dessa hängen innehåller då någon stor, fin pärla, ett knäppe och någon annan lite mindre pärla. Jag lägger ut en bild på ett hänge, när jag har gjort ett av mina nya pärlor :)

Dessutom har jag börjat göra örhängen också :) Jag har gjort det innan också, men den senaste tiden har det varit en del som har frågat efter just örhängen, och dessvärre har jag inte haft några på lager.


Vill påminna om mina smycken i skyltfönstret på Borglings frisersalong i Värnamo. Är inte säker att de är framme ännu, men imorgon skall jag gå dit och se till så att allt är på sin plats :) Ta en titt förbi där, tycker jag!


Resten av dagen kommer att gå åt till fler beställningar, simskola på Värnamo-badet (jag är simskolefröken) och att ladda inför intervjun med Finnveden Nu imorgon. :)


Dagens smycke är de två beställningarna som jag har gjort idag. De är alltså helt färska, och helt underbara! Ibland får jag en känsla av att jag vill behålla alla mina smycken för mig själv, men sedan när jag tänker efter så inser jag att det är så mycket bättre när andra människor bär mina smycken - skulle ju bli jobbigt annars om jag skulle ha hur många halsband som helst att välja bland.

Glöm inte att kommentera :)

Ovido - Quiz & Flashcards