amandas-smycken

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Amanda - 30 juni 2009 21:24

Ännu en varm dag, däremot aningen jobbigare luft att andas in.

Redan när jag vaknade vid halv 6 i morse, kände jag att det var åska i luften. Jag hade ont i huvudet och luften var tung.


Mycket riktigt, åskan kom och det var nära att simskolorna på värnamo-badet fick ställas in. Eller nja, inte ställas in helt, vi skulle ha haft genomgång av bad- och båtvett med barnen i så fall.

Som tur var försvann åskan, och vi kunde genomföra vår simundervisning som vi hade planerat :)


Innan jag åkte till Värnamo-badet idag, hade jag körlektion (kl. 7.15) och så hade jag även varit på vårdcentralen och vaccinerat mig mot hepatit a+b (twinrix). Det var tydligen ett ganska självklart allternativ, i och med att jag skall åka till turkiet - bara 15 dagar kvar :)


Nu ikväll, efter simskolorna, har jag lämnat över mina beställningar till "bossen" av de som beställde (de var några stycken på ett och samma jobb som beställde samtidigt). Hon såg väldigt lycklig ut, och var säker på att hennes kollegor kommer att bli minst lika glada som hon själv blev. Det hoppas jag med! :)


Imorgon väntar ett möte med sommarlovsentrepenörerna kl. 9. Efter det skall jag träffa tre trevliga personer från tidningen Gasin, kl.10

Dessutom skall jag träffa Malin Körner (ägarinna till butik Unik i tånnö), och växla ideér och affärstips med henne :)

Möjligheten finns att jag skall få försöka sälja några av mina smycken i hennes mysiga, lilla butik :)


Dagens halsband är detta somriga och glada halsbandet som jag hade på en av beställningarna, som jag överräckte idag. Nu när solen är framme, blänker pärlorna extra fint i solen och det är då som man skall känna sig som vackrast. :)

Ovido - Quiz & Flashcards