amandas-smycken

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Amanda - 1 augusti 2009 13:58

Utflykten igår, blev en heldag. Vi hade kul, men nu värker det i benen.


Idag har jag varit ute och övningskört med min pappa. Vi övade på att parkera, starta i uppförsbacke och backa runt gathörn. Att backa runt gathörn är helt klart det absolut jobbigaste momentet i hela bilkörningen!


Häromdagen nämnde jag en rosa blomsterflicka. Jag blev riktigt nöjd med den, och jag lovade att lägga ut en bild på den, här på bloggen. Självklart vill jag dela med mig av mina mästerverk :)


Dagens smycke är den nya rosa blomsterflickan. Jag tycker att hon är ljuvlig med sitt vita hår och de små fötterna!

Rosa, som jag har döpt henne till, passar alla - liten som stor. Hon klär sig fint tillsammans med en silverkedja, det kan Ni se på bilden. :)




Ovido - Quiz & Flashcards